Ejaan Sahabat Dalam Jawi

Saya mulakan dengan pengenalan diri saya. Enter the email address you signed up with and well email you a reset link.


Pd Kg Hulu Chuchoh Sepang Kuiz Bijak Jawi Pilih Jawapan Yang Betul Bagi Ejaan Sahabat Dalam Tulisan Jawi Perpustakaan Desa Zon 4 Selangor Perpustakaan Negara Malaysia Facebook

Beta bersyukur dan berbangga apabila tulisan Jawi terus mendapat tempat dan semakin diperkasakan di seluruh negeri titah Seri Paduka ketika mencemar duli berangkat menyempurnakan Majlis.

. Sejak penubuhannya institut berkenaan menjadi pusat rujukan kepada semua pihak khususnya dalam menyemak ketepatan ejaan dan penggunaan tulisan Jawi. Kisah yang ingin saya ceritakan ini bukan kisah rekaan berkaitan kasih kekasih bukan juga kisah sahabat tapi kisah pendek mengenai nama rumi ke jawi saya. Nama dalam tulisan Jawi Tukar ejaan nama rumi ke tulisan Jawi.

Sebelum saya kongsikan tipsnya ingin saya bawa satu kisah berkaitan saya dengan tulisan jawi ni.


Siri Sahabat Hutan Jawi Edukidbooks


Siri Sahabat Hutan Jawi Edukidbooks


Ready Stock Koleksi 12 Buah Buku Cerita Jawi Sahabat Hutan Shopee Malaysia


Formula Pintar Jawi

Comments

Popular posts from this blog

Cara Nak Buat Pizza Aloha Chicken

Car Crash Physics Equations

Mannequin With Baju Melayu